  • Data: 2015-08-21 12:03:54
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 11:28:04 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > No OK :) A BMW jezdziles?
    Tak jak Ty Multiplą
    > Nie twierdze, ze nie ma lepszych samochodow
    Pisałeś że BMW najlepsze;)
    > Tego nie trzeba uzasadniac - nikt kto kocha motoryzacje nie jezdzi takim
    > paszkwilem :))) Niezaleznie od tego jak ten samochod jest praktyczny,
    > duzy, niezaleznie od tego jaki ma silnik i zawieszenie - jakbym codziennie
    > otwierajac garaz widzial te "oczy" to bym chodzil z depresja :))

    To jakiś odporny egzemplarz jestem bo depresji nie mam póki co;)
    > Bez sensu "pytanie".
    Tak jak bez sensowne Twoje powyższe "uzasadnienie"
    > Lubie naped na tyl. Mesiami jezdza pedaly wiec co
    > mi zostaje? ;)
    Kupić Adidasa(z 4 paskami najlepiej), łeb na łyso i do auta;)
    No i o zimnym łokciu nie zapomnij;))
    https://www.youtube.com/watch?v=8sZpNybt6jQ