eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKto ma lepszą bramę ?Re: Kto ma lepszą bramę ?
  • Data: 2015-08-21 22:09:38
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-08-21 o 19:27, Tomasz Gorbaczuk pisze:
    > W dniu .08.2015 o 10:39 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:
    >
    >> Kris nie obraz sie - ale skoro jezdzisz
    >> multipla to dla mnie jestes motoryzacyjnym ignorantem :-))
    >
    >
    > Multipla to bardzo dobrze przemyślany,

    Tu bym polemizował.
    Te 3 fotele w pierwszym rzędzie to niezbyt dobre rozwiązanie, bo
    kierowca po prostu siedzi na drzwiach z lekko przekrzywioną kierownicą i
    deską rozdzielczą z boku. JHak dla mnie totalna porażka.
    Na krótkich dystansach jeszcze znośnie, ale w dłuższej trasie to porażka.
    Co do wyglądu. Mnie się podoba i nawet nosiłem się kiedyś z zamiarem
    kupna, dopóki nie miałem okazji tym autem pojeździć.
    Co do przemyślanych konstrukcji to Multipla nawet nie ma szans z takim
    Multivanem (Peugeot, Citroen, Fiat, Lancia), w którym istnieje dowolna
    możliwość konfigurowania foteli:
    Najwygodniejsza 2 + 2 + 2 gdzie każdy z pasażerów ma swój oddzielny,
    wygodny fotel i dużo miejsca obok.
    2 + 3 + 3 gdzie w środkowym rzędzie przesuwa się fotele na boki, a
    pomiędzy tymi fotelami wchodzi trzeci fotel
    2 + 3 + 3 zamiast oddzielnych foteli w 3 rzędzie wstawia się kanapę dla
    3 pasażerów
    Można też bardzo szybko wyjąć fotele z 2 i 3 rzędu i przewozić meble, bo
    tworzy się płaska paka o długości 2m
    Ponadto boczne drzwi 2 rzędu są odsuwane, a przednie fotele (kierowcy i
    pasażera) można obrócić do tyłu. Środkowy fotel w drugim rzędzie, po
    złożeniu może posłużyć jako stolik. Fajna sprawa jeżeli chodzi o wyjazd
    nad rzekę czy rybki i imprezkę dla 4-7 osób.
    Dostępne z silnikami benzynowymi i Diesla HDi i JTD. W wersjach z
    bi-turbo silniki 2.2 litra uzyskują moc 170KM.
    Najmocniejszą stroną tych samochodów jest brak korozji, Po prostu te
    auta nie korodują, jeżeli nie były bite-naprawiane.

    > funkcjonalny samochód - z silnikiem JTD jest nie do zajechania.
    >
    > TG
    >
    >

    i do tego bardzo ekologicznym, bo rdza wpierdala na potęgę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1