    Subject: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <55d4e073$0$4773$65785112@news.neostrada.pl> <b...@m...org>
    <9...@g...com>
    <1...@g...com>
    <f...@g...com>
    <5...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <9...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <a...@g...com>
    <55d797de$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
    <55d7a2b2$0$8374$65785112@news.neostrada.pl>
    <55d82840$0$8376$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sat, 22 Aug 2015 12:53:07 +0200

    W dniu 2015-08-22 o 12:14, Adam Sz. pisze:

    > W naszym slaskim eldorado :-) Do A1 mam 15km. Dalej do wezla w Gliwicach mam
    > 30-35km autostrada, a stamtad moge jechac A4 na Katowice, Krakow, Wroclaw.
    > A juz teraz da sie praaaaawie jadac tylko autostrada dojechac do Gdanska.
    > W zeszlym roku machnalem 600km w 6h z dwoma przerwami na kawe i siku :-)
    > Takze ten...
    > pozdr.

    ROTFL
    Prawie czyni wielką różnicę.
    Ze Śląska autostradą do Gdańska? :)
    Czyli z Twojego Eldorado do Wrocławia, później do Łodzi na największy od
    20 lat plac budowy, a później już jakoś poleci? :)
    No bo chyba nie masz na myśli przejazdu Gierkówką przez Cz-wę, gdzie od
    samych Katowic aż do Piotrkowa co kilkanaście kilometrów tworzą się
    kilkukilometrowe korki, gdzie na okrągło coś robią, gdzie trzeba uważać,
    żeby nie pozabijać pieszych na przejściach dla pieszych, gdzie
    największe odcinki bez skrzyżowań i ograniczeń do 70km/h mają 2-3km?
    Jaką trasę byś mi polecił tak jak ja się najeździłem ze Śląska do
    Szczecinka, do Suwałk, do Olsztyna, do Zielonej Góry, do Radomia?