  • Data: 2015-08-23 21:36:02
    Temat: Re: Kto ma lepszą bramę ?
    Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2015-08-23 o 16:48, Ghost pisze:

> [...]
    /50.8441976,17.2539216/@50.8631318,17.2283349,14z/da
    ta=!4m2!4m1!3e0?hl=en

    >Misiu, od kiedy to na Mc Donaldzie sprzedają paliwo?
    >Jak szukasz stacji benzynowej, bo MUSISZ zatankować i chce ci się lać to
    >planujesz się zatrzymać, zatankować paliwo i załatwić potrzeby, a nie
    >zwiedzać Mc Donaldy.
    >Czy zawsze musisz wyskakiwać z tak durnymi argumentami?

    Jakoś byłem pewien, ze napiszesz, ze to McDonald a nie stacja - poprawnie
    oceniłem poziom twej głupoty.

    To samo miejsce tylko po banalnym kliknięciu streetview:

    https://goo.gl/g83jUe

    Naprawdę sądziłeś, że na autostradach są budowane zjazdy do samego
    McDonalda?

    Podpowie mi ktoś gdzie sieją takich matołów? Wolałbym unikać tych miejsc.