eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKto przerabiał kotłownię (z kotła groszkowego na gaz) › Re: Kto przerabiał kotłownię (z kotła groszkowego na gaz)
    From: Robert G <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kto przerabiał kotłownię (z kotła groszkowego na gaz)
    Date: Mon, 28 Nov 2011 14:06:09 +0100

    Użytkownik jachoska napisał:
    > Czy ktoś przerabiał może kotłownię z kotłem groszkowym na gazową? Ciekawy
    > jestem jakie są szacunkowe koszty (w tym opłaty związane z doprowadzeniem
    > samego gazu do kotłowni).

    Masz mniej więcej taki sam układ jak ja i... gdybym miał w perspektywie
    taką przeróbkę, to byłaby ona raczej banalna :-) Wpinasz kocioł
    równolegle do wymiennika po stronie instalacji grzewczej i tyle.
    Pozostałaby jeszcze kwestia cwu, ale to już chyba zależałoby od kotła.
    Sama przeróbka na max kilka godzin pracy dla hydraulika, zatem do 2 stów
    za robotę plus kilka kształtek i rurek. No i oczywiście kocioł :-).
    Kotła węglowego bym nie wywalał... mimo wszystko.

    Co do ceny samego przyłącza gazowego, to już nie wiem...

    pozdrawiam
    Robert G.