eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKtore grzejniki grzeja bardziej z przodu i mniej z tylu?Re: Ktore grzejniki grzeja bardziej z przodu i mniej z tylu?
  • Data: 2009-01-03 18:36:15
    Temat: Re: Ktore grzejniki grzeja bardziej z przodu i mniej z tylu?
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <m...@t...bacja> napisał w wiadomości
    news:gjo5ja$g9i$1@opal.futuro.pl...

    > "Maniek4" <t...@p...fm> wrote in message

    > Ależ proszę bardzo :-) Jak chcesz jakieś zdjęcia Kermi to pisz :-)

    No dzieki za zainteresowanie. W sumie przejzalem strony producenckie i
    jakies wyobrazenie mam, zreszta grzejnik to grzejnik, kazdy taki sam. :-)
    Chce cos z plaska plyta przednia i zdaje sie takie tez sa w ofercie.
    Czlowiek, ktory dba u mnie o hydraulike jest moim kolega, pracuje rowniez w
    firmie sprzedajacej takie rzeczy pod duze inwestycje i proponuje mi
    grzejniki DeLonghi, ponoc nie gorsze od Purmo, ale sporo tansze. Zobacze co
    powie o Kermi i co bedzie mogl mi zaoferowac. Ale zdjecia jak masz to
    chetnie zobacze.

    Pozdro.. TK