    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ktory kociol wybrac?
    Date: Tue, 19 Apr 2011 00:13:11 +0200

    Użytkownik "Huaskar" <h...@i...eu> napisał w wiadomości
    news:iohl18$5vp$1@news.task.gda.pl...
    > Witam!
    >
    > Czy ktos moze doradzic i uzasadnic ktory z tych 3 kotlow bylby najlepszym
    > zakupem?:
    > Saunier Duval Thema Condens F AS 25
    > Vaillant TurboTEC VUW plus/pro
    > DeDietrich MCR-II 24/28

    Ja mam MCR II 24. Probelmow nie ma z nim zadnych, znaczy tani bardzo dobry
    kociol. Nie podoba mi sie sterownik a scislej brak oddzielnego sterowania
    podgrzewaniem CWU. Ten tryb realizowany jest rownolegle z trybem grzania
    czyli caly czas i nie ma mozliwosci ustawienia grzania CWU w okrreslonych
    godzinach. Wybrnalem z tego w ten sposob, ze normalny tryb grzewczy to tryb
    grzania obnizonego czyli nocny a w czasie ktorym chce grzac CWU ustawione
    jest grzanie normalne. To troche od tylu, ale inaczej sie nie da. Vaillant
    ma ten temat zdaje sie znacznie lepiej rozwiazany od zawsze. Problem dotyczy
    wylacznie grzania zasobnika wiec Ciebie byc moze nie zainteresuje, jednak
    polecilbym zastanowienie sie jeszcze raz nad podgrzewaniem wlasnie
    zasobnika. Komfort jest znacznie lepszy.

    Pozdro.. TK