  • Data: 2016-04-06 17:53:33
    Temat: Re: Kuchenka gazowa a rodzaj gazu
    Od: marrgol <m...@a...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-04-06 14:07, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Gaz System jest operatorem gazociągów przesyłowych.

    No i? Uważasz, że w zasięgu gazociągów typu L nie ma odbiorców?

    > Pytałem o sieci
    > miejskie, *małe lokalne* (albo nawet duże), gdzie tak jak kiedyś to
    > bywało, dostarczany jest niskokaloryczny gaz.

    A dlaczego akurat o miejskie? Myślisz, że tylko w miastach używają
    kuchenek i pieców gazowych? OP zapytał "Czy już wszędzie w Polsce
    (a nie: w miastach w Polsce) jest jednolite zasilanie gazowe"
    - ty napisałeś, że tak, ja _pokazuję_, że nie.

    > W którym to mieście trzeba mieć teraz inne dysze?

    Skoro już koniecznie upierasz się przy samych miastach to np: Wschowa,
    Góra, Leszno, Rawicz, Nowy Tomyśl, Kościan, Jarocin - we wszystkich
    jest dystrybuowany gaz Lw (GZ-41,5). Zobacz sobie: http://msd.wsgaz.pl

    --
    mrg