  • Date: Thu, 05 Jul 2012 22:55:18 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Kuchenka gazowa czy elektryczna

    W dniu 05.07.2012 22:32, JK pisze:

    > Primo - każdy rozgarnięty obywatel wie, że ziemniaki gotuje się w
    > osolonej wodzie.

    Ja gotuję bez wody. I co mi zrobisz?

    > Secundo - skąd ty wytrzasnąłeś tę rewelacyjną teorię o soli w
    > ziemniakach, z "Pani Domu"? Ziemniaki zawierają mniej więcej 1%
    > składników mineralnych. 60% z tego to związki potasu, o smaku raczej
    > gorzkim niż słonym.

    Sól w sensie smakowym, a niekoniecznie w sensie mineralnej soli kuchennej.

    [ciach]

    > Ale ty się nie zastanawiasz nad wyborem. Ty uparcie i bez sensownych
    > argumentów przekonujesz nas o wyższości płyt halogenowych.

    Brednie wypisujesz.

    Nie przekonuję o wyższości, tylko usiłuję poznać wszelkie różnice -
    jakie one będą w praktyce dla mnie - a nie przyjąć na wiarę ewangelię
    indukcyjną od kogoś takiego, jak ty.

    Co mi po zaletach kuchni indukcyjnej w gotowaniu ziemniaków w wodzie,
    kiedy ja tak ziemniaków nie będę nigdy więcej gotował?

    Póki co najbardziej "za" przemawia do mnie wydajność, cała reszta przy
    moim gotowaniu, nie ma znaczenia. Chociaż niestety boję się, że
    zwróciłoby mi się to dopiero ostro po gwarancji.

    Jakbym np. był fanem woka to w ogóle nie brałbym pod uwagę żadnej kuchni
    z płaskim blatem.

    Jesteś w stanie to zrozumieć?

    > Doprawdy?

    Niewątpliwie.

    > Ale masz rację, dyskusja z tobą zdecydowanie jest bez sensu.

    Ty nie dyskutujesz, bo to wymaga przeczytania tego, co piszą inni. Ty
    sobie wyobrażasz, co piszę, a potem "dyskutujesz" ze swoim wyobrażeniem.