    From: "Irokez" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kupiłem se "żarówki" diodowe
    Date: Mon, 24 Sep 2012 19:18:56 +0200

    wiadomości news:506068dc@news.home.net.pl...
    > Bredzisz straszliwie.
    > 1. to nie są żarówki
    > 2. przeczytaj instrukcję obsługi
    > 3. to oświetlenie wymaga zasilacza stabilizowanego, a nie gołego
    > transformatora dającego na wyjściu prąd przemienny

    moment, moment.. kupił lampki LED na 12V czy żarówki MR11 ?
    Jak pierwsze to ok, ma być 12V, a właściwie to zasilacz powinien być
    prądowy, bo LED ma głeboko w dziupli napięcię, interesuje je stabilizowany
    prąd.

    Jak kupił MR11 to czy to w środku będzie żarówka, czy świetlówka czy LED ma
    w zasranym obowiązku dopasować się do zasilania jakie daje zwykły
    transformator do lamp halogenowych MR11. Rozumiem, że może nie działać z
    transformatorem elektronicznym, ale nie widzę jakiegokolwiek powodu aby nie
    miało działać z jakimkolwiek transformatorem halogenowym w ramach tolerancji
    napięć.
    Tzn widzę.. ale to nie mój problem, to maksymalna chinszczyzna w najgorszym
    wykonaniu, najgorszej klasy tani złom za jak największe pieniądze. Pincet
    diod równolegle na jednym oporniku.

    Ledy sobie kupię, może za 5..10 lat. Nie ma aktualnie żadnych godnych zakupu
    "LED'ów"
    Tzn są godne.. ale za godne pieniądze. Zupełnie nieskolerowane z pojęciem
    "będą oszczędności"

    Pozdro

    --
    Irokez