  • Data: 2012-09-25 11:06:29
    Temat: Re: Kupiłem se "żarówki" diodowe
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.09.2012 10:51, 4CX250 pisze:

    > Ty mi wyjaśnij lepiej jakim cudem rezystor _stabilizuje_ prąd.

    To nie wiesz, co się dzieje ze spadkiem napięcia na rezystorze w
    przypadku wzrostu poboru prądu przez LED wstawioną szeregowo z tym
    rezystorem?

    > Ooo! Widzę że Ława powoli wycofuje się rakiem. A jeszcze wcześniej
    > kilka linijek wcześniej twierdziłeś że rezystor służy do stabilizacji
    > prądu i jak argument zarzuciłeś mi nieznajomość prawa ohma.

    Nie, nie wycofuję się. Usiłuję ci głąbie, wytłumaczyć dużymi literkami,
    kroczek po kroczku, ale i na to jesteś zbyt ograniczony.

    > Matołku! Bo już inaczej nie mogę napisać. REZYSTOR NIE STABILIZUJE PRĄDU!

    Tupnij nóżką i rzuć się na ziemię.

    > Następny dowcip Ławy z tych z zakresu elektrotechnikil
    > Matołku! W przypadku diody nie ma zastosowania prawo ohma bo dioda jest
    > elementem nieliniowym.

    I zaraża tą nieliniowością sąsiadujący z nią rezystor?

    Może przeczytaj artykuł, który ci podesłałem i przestań się ośmieszać.