  • Data: 2012-09-25 11:21:46
    Temat: Re: Kupiłem se "żarówki" diodowe
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:506174c7$1@news.home.net.pl...

    > Raczej dla początkujących amatorów, ale widać dla ciebie nawet to jest
    > zbyt trudne.

    > Czyżby? Przy w miarę stabilnym napięciu spełnia taką rolę.

    Matołku. Zarzuciałeś mi brak znajomości prawa ohma a sam nie wiesz jak z
    niego skorzystać. Nie dość że próbowałeś mi wcisnąć prawo ohma do diody jako
    elementu nieliniowego to jeszcze nie wiesz że z prostego wzoru I=U/R jasno
    wynika że rezystor jest tylko i wyłącznie LINIOWYM ogranicznikiem prądu w
    całym zakresie pracy dla pradu stałego.

    > Co to jest "prypadek"?

    Czep się własnego ogona niedouczony idioto.

    Marek