  • Data: 2012-09-25 12:40:40
    Temat: Re: Kupiłem se "żarówki" diodowe
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.09.2012 12:27, Kris pisze:

    > Do google groups tą uwagę przeslij

    Jak nie umiesz, to nie korzystaj.

    > Bo to Ty zaczełeś chamskie odzywki

    Nie. Sprawdź wątek. Oraz swoją odmianę czasownika "zacząć". Bo to aż boli.

    > i to zarówno w tym watku jak i na przestrzeni ostatnich dni w kilku innych na
    róznych grupach.
    > Moim zdaniem nie potrafisz kulturalnie dyskutowac ale to w sumie nie muj problem.

    Taaak... Dla ciebie kulturalna dyskusja to nazwanie "durniem" kogoś, kto
    czyta instrukcje obsługi... Oczywiście wszystko jest OK, póki ja czegoś
    niepochlebnego nie napiszę, hmm?

    > Czepiasz sie o cytowanie, skracanie wierszy, kodowanie itp a sam Swoimi chamskimi
    odzywkami zasmiecasz grupy niemiłosiernie.

    Nie będzie mnie pouczał ktoś, kto tak brutalnie jak ty kaleczy język polski.