  • Data: 2013-07-17 17:54:53
    Temat: Re: Kupłem wannę, gatunek I w Castoramie ...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-07-17 17:22, k...@g...com wrote:
    > Nie chcę być prorokiem ale mnie się wydaje że sam to zrobiłeś.

    Z ciekawości: jak i czym mogłem to zrobić? Kiedyś kolega nieopacznie
    przy lutowaniu miedzi dziabnął palnikiem akrylowy brodzik i zrobił się
    natychmiast źółty ale sie nie odkształcił. U mnie "zapadliska" mają 3mm
    głębokości, ale nic nie odstaje poza obrys, brak różnicy w kolorze.
    Gdzie zniknął materiał? Po drugiej stronie nie ma bąbla, po drugiej
    stronie jest perfekt.

    Z innych ciekawostek to wanna dotarla do mnie *bez* folii ochronnej.
    Przed chwila sobie to uswiadomiłem. Za to w niedbale położonym worku
    foliowym. Wydawało mi się że tak właśnie mają tanie wanny.

    Gdzieś czytałem, że czasami odpady produkcyjne są przez sklepy kupowane
    za bezcen jako egzemplarze wystawowe, wady się ukrywa zasłaniając je
    czym popadnie. Brak folii ochronnej by tu się zgadzał.