  • Data: 2013-07-17 17:53:32
    Temat: Re: Kupłem wannę, gatunek I w Castoramie ...
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:ks6d5m$da2$1@dont-email.me...

    > Podwyższonej? A o ile? No i jakim cudem taśma oklejająca ten narożnik ocalała?
    > ;-)

    No trochę ciepła tam być musiało.
    Nie mamy zdjęcia z taśmą ;) więc nie wiemy czy ocalała ;)

    Swoją drogą, to przychlałbym się do wersji kogutka, z tym, że
    dopuszczałbym również, że do przegrzania doszło nie koniecznie
    w garażu, tylko równie dobrze w Castoramie - jak kupował w zimie,
    to mogła stać koło jakiegoś grzejnika, pieca czy innej takiej
    gazowej turbiny... i od temp. popłynąć.