  • Data: 2010-01-08 13:55:13
    Temat: Re: Kupno zadluzonego domu - jak to zrobic?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WRonX" <w...@-...wronx.net> napisał w wiadomości
    news:hi4b2d$u2$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam wszystkich.
    >
    > Mam maly problem, moze ktos stad bedzie wiedzial, jak mi pomoc. Upatrzylem
    > sobie dom, ktory jest na sprzedaz. Zalozmy, ze kosztuje on ok. 350 tys.
    [cut]

    Naszła mnie jeszcze jedna myśl dotycząca tego zakupu. Jak chcesz ostro
    pograć i jeszcze trochę zarobić na biznesie 9czyli mniej zapłacić) to są
    wyspecjalizowane firmy windykacyjne które mogłyby ci w tym pomóc. Jeśli
    właściciel ma takie problemy finansowe to poprzez kancelarię windykacyjną
    można odkupić jego dług równocześnie dogadując się zarówno z bankiem jak i
    wierzycielami (z bankami rozmowy wychodzą ciężko, z wierzycielami znacznie
    lepiej) i przejąć nieruchomość za spłatę długów + reszta kasy do ręki, a
    samemu za resztę spłacić wierzycieli. Ile sie dogadasz z wierzycielami tyle
    jest twoje (do podziału z kancelarią windykacyjną). Gra jest trochę
    ryzykowna, ale jak dłużnik ma nóż na gardle to można ugrać spore pieniądze.