  • Data: 2010-06-26 07:35:16
    Temat: Re: LAZENKA - jaka alternatywa dla plytek?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:60b5.00001194.4c25a042@newsgate.onet.pl...
    > Lazienka. Co mozna w niej dac na sciany zamiast plytek? Gdyby zrezygnowac
    > plytek, kamieni, blokow marmuru, podobnych materialow... co mozna dac w
    > lazience na sciany?
    >
    > Lazienka gdzie nie leje sie woda po scianie (wanna, brak kabiny, jeden
    > powazny
    > uzytkownik). Mala lazienka, 1,5*2,5m.
    >
    > Pewnie płytki/gres/terakota beda na podlodze, na jedenj scianie
    > zewnetrznej
    > wanny, moze obuduja dolnopluk.
    > Ale co mozna dac na sciany jesli nie plytki?
    >
    > Znacie lub widzieliscie takie inne aranzacje?

    Tapeta, drewno, kombinacja tapety i drewna w stylu amerykańskim (część
    ściany u dołu wyłoóżna drewnem ze zdobieniami, górna część wyłożona tapetą),
    tynki strukturalne, tynki wykonane z takich drobnych ziaren kwarcowych czy
    też szklanych (nie wiem jak to się fachowo nazywa), farby emulsyjne, panele
    ścienne, płyty laminowane. To chyba wszystko co mi teraz przychodzi do głowy
    co widziałem.