  • Data: 2009-05-14 07:57:51
    Temat: Re: Łączenie kabli w puszkach
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Winetoo" <w...@n...spam.please.com> napisał w wiadomości
    news:gugg3q$u0q$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Sebastian Sawicki" <f...@s...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Szybkie i niepewne. Zdecydowanie odradzam.
    Ja co prawda nie ma doświadczenie ze złaczkami do puszek firmy wago,
    natomiast produkty wago stosuję z powodzeniem w rozdzielnicach, zaciski
    montowane na szynę TS. Stosujemy Cage clamp, w zakresie od 1,5mm2 do 35mm2
    bo potem są za drogie

    >Tam powierzchnia styku jest minimalna i grzeje się to cholerstwo tak, że
    >mało nie doszło do pożaru - zaczęła się już topić izolacja na kablach.
    No coż na złaczkach listwowych tego nigy nie zaznałem. pracuje w tym fachu
    już blisko 7 lat, zajmuje się raczje dużymi systemami.

    Cóż teraz ostatnio na rok "zdradziłem" wago i przeszedłem na weidmulera
    skręcane ale z powodu mocowania zacisku PE do szyny TS.
    Wolę te spręzynkowe, jak trzeba wykonywać jakeiś manewry na uruchomieniu to
    człowiek się przynajmniej nie nakreci śrubek :)

    Tak z ciekawości. Stosowałe złaczki z serii 222 (z dzwigienką do zwlaniania)
    z zaciskeim Cage clamp (ta technologia też jest w listwowych, czy 273 z
    zaciskiem zakleszczjącym ?

    Pozdrawiam
    Bartek Augustyniak