  • Data: 2013-12-31 12:57:48
    Temat: Re: Lampa UV w lodówce?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 29 grudnia 2013 17:54:48 UTC+1 użytkownik saskatchewan napisał:
    > I ma takie same właściwości jak ozon ?
    A co za cuda w tej lodówce trzymasz że ozon tam potrzebny? Kurcze juz kilkadziesiąt
    lat na tym swiecie żyje lodówek trochę uzywałem i żaden ozon czy inne uv nie było
    potrzebne.
    Paranoja jakas z tymi bakteriami czy o co chodzi?
    Bo problem raczej uroijony- gdyby był realny to producenci lodówek by te uv czy inne
    ozonatory tam montowali.
    Tylko nie wiem czy miałbym chęć jadac tak wyjałowione żarcie;)