  • Data: 2011-12-23 11:49:13
    Temat: Re: Lampki, weze i inne Mikolaje
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    13g2000yqd.googlegroups.com...

    >Moj tesc ma wlasnie taki grill z wedzarnikiem - murowany z cegly - ale
    >zwyklej czerwonej (przedwojennej jeszcze:-) Ogien sklada sie metr od
    >wedzarnika, dym wpada do kanalu metrowa betonowa rura (chyba fi30) no
    >i wypada wymurowanym dosc niskim kominem (~2m calosc moze ma) w ktorym
    >sobie wisza mieska do wedzenia ;)

    Właśnie cos w tym stylu będe budował
    http://www.voila.pl/027/707n0/index.php?get=1&f=1
    http://www.voila.pl/027/707n0/

    Musze jeszcze jakieś fajne drzwiczki od pieca poszukać do paleniska na dole

    Ja najczęściej wędzę ryby prawie co dwa tygodnie- najczęściej pstrągi po 4-5
    sztuk,. Z rybami szybko idzie bo 3 godziny moczysz, ze 3-4 godziny suszysz i
    ok 4 godz. wędzenia. Polecam

    >W zeszlym roku scielismy grusze, a w
    >tym roku po duzych deszczach przewrocila sie ogromna stara jablon -
    >bedzie z niej mnostwo drewna do wedzenia :-) Szkoda jej tylko bo rosly
    >na niej pyszne papierowki :)

    Też systematycznie u Babci wycinam stare owocówki. Na razie poszła jabłoń i
    na jakiś czas starczy

    -- Pozdrawiam

    Kris