  • Data: 2011-12-23 10:39:18
    Temat: Re: Lampki, weze i inne Mikolaje
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Gru, 11:32, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Te na razie w podobnej "w dzarni" w dze ale ju od jakiego czasu
    > przymierzam si do budowy grila- w dzarni na tarasie(mam tam dost pny wolny
    > kana w kominie wi c nie b dzie problemu z dymem) materia y ju  w ko cu
    > kupione i jak tylko pogoda pozwoli to ruszam z murowaniem. Bedzie to grill,
    > po czony z w dzarni , wybudowany z klinkieru. projekt ju zrobi em, w
    > g owie te zaplanowane szczeg y techniczne
    > Przy okazji polecam Google sketchup do projektowania.

    Moj tesc ma wlasnie taki grill z wedzarnikiem - murowany z cegly - ale
    zwyklej czerwonej (przedwojennej jeszcze:-) Ogien sklada sie metr od
    wedzarnika, dym wpada do kanalu metrowa betonowa rura (chyba fi30) no
    i wypada wymurowanym dosc niskim kominem (~2m calosc moze ma) w ktorym
    sobie wisza mieska do wedzenia ;) W zeszlym roku scielismy grusze, a w
    tym roku po duzych deszczach przewrocila sie ogromna stara jablon -
    bedzie z niej mnostwo drewna do wedzenia :-) Szkoda jej tylko bo rosly
    na niej pyszne papierowki :)
    pozdr.

    --
    Adam