  • Data: 2009-04-05 10:35:38
    Temat: Re: Legionella i odkażanie CWU
    Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor pisze:

    > hm mamy kilka przypadków wykrycia legionnelli w wodociągach.

    :-)
    Są ich całe legiony i...
    Zresztą co ja się będę męczył, tu masz dobre opracowanie*:
    http://www.nucleagena.pl/oferta/wykonywane_badania/l
    egionella.html

    > jacuzzi sie dezynfekuje co jakiś czas.

    No i tak być powinno. A jeszcze lepiej po dłuższym nieużywaniu zrobić
    pusty przebieg.
    --
    pozdr. Jerzy
    *Cała reszta wisząca w sieci to wielokrotnie powielany bełkot