eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieLiczenie powierzchni drewnaRe: Liczenie powierzchni drewna
  • X-Received: by 2002:aca:2b18:: with SMTP id i24mr8969722oik.103.1595010646882; Fri,
    17 Jul 2020 11:30:46 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:aca:2b18:: with SMTP id i24mr8969722oik.103.1595010646882; Fri,
    17 Jul 2020 11:30:46 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin3!goblin.stu.neva.r
    u!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!news-out.goog
    le.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-f
    or-mail
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 17 Jul 2020 11:30:46 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5f11e120$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=2.143.51.70;
    posting-account=EyufawoAAADJYoMBdh7DogKHk0H-ShQ6
    NNTP-Posting-Host: 2.143.51.70
    References: <X...@1...0.0.1>
    <5f102ca9$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <7...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <6...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f11e120$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: Liczenie powierzchni drewna
    From: Wymuszona Zmiana <w...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 17 Jul 2020 18:30:47 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 35
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:565286
    [ ukryj nagłówki ]

    Jo, naciulaj im do wiwatu. Dla zasady.

    To jeśli o zasadach mówimy, to właśnie czekam na odbiór zamówionego towaru z Leroy
    Merlin. Już przy samym zamówieniu podali termin dostawy 3 tygodniowy. Ok. pandemia,
    dużo zamówień, wszystkie procedury wydłużone. Przełknąłem i czekam. Po 3 tygodniach
    dostałem telefon, że nie mogą mnie znaleźć i nie dowiozą. Pytają gdzie mają
    dostarczyć. Podałem im adres sklepu. Po tygodniu dostałem telefon, że do sklepy nie
    mogą zawieźć. Będą szukali. Po 2 tygodniach dostałem sms, że towar jest w sklepie. Po
    2 dniach jadę do sklepu, tak bardzo uprzejmie i grzecznie informują mnie, że przyjmą
    ode mnie reklamację za niedostarczenie towaru. Powiadomią mnie. Po 3 tygodniach
    dostałem mail, że jestem bardzo ważny dla nich i z troski o mnie informują mnie, że
    właśnie sprawdzają dlaczego towar nie doszedł i gdzie jest. Po tygodniu, dostaję
    kolejny mail,że jestem bardzo ważny (w głowie już zaczyna mi się przewracać) i
    dlatego informują mnie, że niedługo dostanę informację co się dzieje z moim
    zamówieniem. lecz gdybym chciał wycofać się to mogę i odsyłają mnie do formularza.
    No to zrezygnowałem z zamówienia. i czekam kiedy będę mógł odebrać pieniądze. Nie
    dostałem. Zadzwoniła miła Pani, która nie mówi po angielsku, że towar mogę odebrać w
    sklepie. Ponieważ teraz nie mogę go odebrać ale dopiero za tydzień, wiec dostałem
    właśnie mail oczywiście z informacją, że jestem cholernie dla nich ważny (chyba się
    położę i przestanę cokolwiek robić - taki jestem ważny) i jeśli chcę zrezygnować z
    zamówienia to podają mi link ale jeśli się zdecyduję to proszą o cierpliwość bo
    właśnie wyjaśniają sytuację.
    Niedługo będę obchodził coś ok. 100 dni realizacji zamówienia w LM.
    Budzik a ty narzekasz że zabrali ci 0,3 cm2 powierzchni.
    K.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1