    From: "kurdebalans" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Linia napięcia na działce
    Date: Sat, 11 Sep 2010 00:00:31 +0200
    <i6agv4$j9h$1@inews.gazeta.pl> <i6crtp$310$1@news.net.icm.edu.pl>
    <i6d67i$f0$1@inews.gazeta.pl> <i6daij$uh9$1@news.net.icm.edu.pl>
    <i6dhav$7ja$1@inews.gazeta.pl> <i6drp7$32h$1@news.dialog.net.pl>
    <i6e0uf$1d5$1@inews.gazeta.pl> <i6e5bg$8r6$1@news.dialog.net.pl>
    <i6e71n$n7q$1@inews.gazeta.pl>

    news:i6e71n$n7q$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "kurdebalans" <n...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:i6e5bg$8r6$1@news.dialog.net.pl...

    > czyli zamiast jak biały człowiek ustawic budynek tak zeby z tą linią nie
    > kolidował idziesz w sądy, podziały. Kiedy wybudujesz ten dom - za 10lat?
    > Tylko o tym mowie - o praktyce, nie o teori. W teorii to moze i masz
    racje,
    > moze i możnaby wygrać - ale jakim kosztem, nerwami i czasem. Dla
    normalnego
    > człowieka nie do przyjęcia.

    Czyli znasz temat. Te 10 lat to było do tej pory. To za sprawą prawników
    opłacanych przez ZE w których nie było woli by się dogadać tylko szli na
    udry. (ZE był zainteresowany tylko i wyłącznie opcją "za darmo")

    Szanowny mój Adwerszarzu!
    Tutaj się mówi o spadku wartości gruntu ze wzgledu na ograniczone prawo
    rzeczowe.
    Działka ze słupem i innymi elementani linii przesyłowej nie jest atrakcyjna.
    Traci na wartości.
    Nabyta w celach inwestycyjnych staje się chybioną lokatą.
    A mi zależy by zyskiwała z czasem na wartości.
    To jest motor napędowy sporów.

    Działka uzbrojona jest o wiele więcej warta niz nieuzbrojona.
    Ale nikt na rzecz tego uzbrojenia nie chce ponosić jakichkolwiek świadczeń.
    Chce by było to u sąsiada albo niewidoczne.

    > ...i dlatego te obecne zmiany w prawie wcale mi sie nie podobają.
    > b.

    Ja do tych zmian odnoszę się neutralnie.
    "Dura lex, sed lex"

    Z poważaniem
    W.