  • Data: 2010-07-15 10:06:25
    Temat: Re: Lodówka [pilne]
    Od: "pietrek" <pietrek34(malpa)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4c3e26dc$0$17086$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ja też. Cichutka (po siedemnastoletniej Snaige to poezja), trzyma
    parametry.

    Heh, po Snaige, Donbas czy Czinar każda będzie cichutka. Jednak w żadnej nie
    unikniemy szumów, bulgotania, popierdywania i tym podobnych odgłosów typowej
    pracy czynnika w obiegu. Takie czasy.

    Kiedy potrzebowałem sprzętu ma 55cm nie było zbyt wiele do wyboru. Ardo już
    kiedyś miałem, chociaż dzisiejsze to już inna sprawa. Wybór był pomiędzy
    Gorenje a Liebherrem. Wybrałem tą drugą i jak dotąd działa, poziom hałasu w
    normie, inne dźwięki właściwie niezauważalne (nie śpię w kuchni przy
    lodówce).

    P.