  • 1. Data: 2010-07-14 19:39:42
    Temat: Lodówka [pilne]
    Od: forum <f...@g...pl>

    no i padła "staruszka"
    jutro muszę pojechać i coś zakupić w "trybie pilnym"
    nie lubię w ten sposób
    ale jak mus to mus

    coś możecie szczególnie polecić/odradzić?

  • 2. Data: 2010-07-14 19:48:08
    Temat: Re: Lodówka [pilne]
    Od: "Tomek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "forum" napisał w wiadomości news:i1l3ps$ath$1@inews.gazeta.pl...
    > no i padła "staruszka"
    > jutro muszę pojechać i coś zakupić w "trybie pilnym"
    > nie lubię w ten sposób
    > ale jak mus to mus
    >
    > coś możecie szczególnie polecić/odradzić?

    Podaj przynajmniej wielkość lodówki i przedział cenowy.

    T.

  • 3. Data: 2010-07-14 20:00:25
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    BOSH / SIEMENS

    Mam chwalę

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 4. Data: 2010-07-14 20:32:02
    Od: forum <f...@g...pl>

    > Podaj przynajmniej wielkość lodówki i przedział cenowy.

    "staruszka" ;) jest ~55x55
    lodówka o wysokości ~95cm
    pod spodem zamrażarka ~70cm

    cenowo - no może coś do 1500
    (jeśli ktoś mnie przekona ;) to do 2000)

  • 5. Data: 2010-07-14 21:06:35
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Artur Dębski wrote:

    > BOSH / SIEMENS
    >
    > Mam chwalę

    Ja też. Cichutka (po siedemnastoletniej Snaige to poezja), trzyma parametry.
    Wada - nie ma sygnalizacji niedomkniętych drzwi - stara sama się domykała.
    J.

  • 6. Data: 2010-07-15 06:02:22
    Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl>

    Użytkownik "forum" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > no i padła "staruszka"
    > jutro muszę pojechać i coś zakupić w "trybie pilnym"
    > nie lubię w ten sposób
    > ale jak mus to mus

    W obecnych czasach marka jest bez znaczenia. Bierz najbardziej odpowiadajacą
    ci gabarytami i możliwie najniższą ceną. Natomiast powinna mieć gwarancję 5
    lat czy to od producenta czy przez ubezpieczenie.
    Pierduły typu jakies tam strefy, pisanie po drzwiach, dyktafony w drzwiach
    lub wyświetlacze sobie bym odpuścił.

    P.

  • 7. Data: 2010-07-15 06:21:39
    Temat: Re: LodĂłwka [pilne]
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > nie lubię w ten sposób
    > ale jak mus to mus
    >
    > coś możecie szczególnie polecić/odradzić?

    1. zwracaj uwage na gwarancje
    2. zwracaj uwage na energochlonnosc
    3. marka? w tej chwili 90% sa podobne
    4. serwis? Moze byc z czasem koniecznosc dokupienia np. uszczelki drzwi (nie
    podlega gwarancji jako element szybkozuzyajacy sie)... No chyba ze u
    producenta uda Ci sie dokupic...

  • 8. Data: 2010-07-15 09:47:49
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Mam, ochotę wyrzucić przez okno (za bulgotanie, szemranie, syczenie i ogólne
    dręczenie lokatorów głównie nocami).
    Kupiłbym Beko albo Haier, serio, po co przepłacać za nalepkę skoro pewnie ta sama
    fabryka.

    ----

  • 9. Data: 2010-07-15 10:06:25
    Od: "pietrek" <pietrek34(malpa)wp.pl>

    > Ja też. Cichutka (po siedemnastoletniej Snaige to poezja), trzyma
    parametry.

    Heh, po Snaige, Donbas czy Czinar każda będzie cichutka. Jednak w żadnej nie
    unikniemy szumów, bulgotania, popierdywania i tym podobnych odgłosów typowej
    pracy czynnika w obiegu. Takie czasy.

    Kiedy potrzebowałem sprzętu ma 55cm nie było zbyt wiele do wyboru. Ardo już
    kiedyś miałem, chociaż dzisiejsze to już inna sprawa. Wybór był pomiędzy
    Gorenje a Liebherrem. Wybrałem tą drugą i jak dotąd działa, poziom hałasu w
    normie, inne dźwięki właściwie niezauważalne (nie śpię w kuchni przy
    lodówce).

    P.

  • 10. Data: 2010-07-15 14:44:11
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    wrote:

> [...]
    > nie unikniemy szumów, bulgotania, popierdywania i tym podobnych odgłosów
    > typowej pracy czynnika w obiegu. Takie czasy.

    Spodziewałam się wyżej wymienionych atrakcji, ale trafił mi się wyjątkowo
    miły egzemplarz. Właściwie może służyć jako kot;-). Ja jej po prostu nie
    słyszę, nawet w nocy (za to zamrażarkę zza ściany zdarza się zauważyć).
    J.