    From: "mirek" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ludzie sprawdzajcie "fachofcow"
    Date: Fri, 19 Feb 2010 23:12:52 +0100

    Użytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hln04p$6tb$1@inews.gazeta.pl...

    > A to dlaczego? Zupełnie się z tym nie zgadzam. Być może nie reklamują się
    > ci, którzy nie mają ambicji i ochoty rozwijać swojej firmy.
    > Jak jest dużo zleceń, to chyba lepiej zatrudnić wartościowych ludzi i
    > zająć się nadzorem oraz właśnie reklamą. Jak nastanie trudniejszy czas, to
    > łatwiej będzie go "przetrwać".
    > Pozdr.

    Z bardzo prostego powodu - dobrych fachowców sie sobie poleca. Facet co u
    mnie buduje ma na dwa lata do przodu zajęte wszystkie terminy, nie maszyldu
    ani reklamy. Na razie jestem zadowolony. Wyłapal jeszcze błedy
    projektu(belka stropowa konczyła sie nad oknem okiennym na środku), moje
    pomysły innowacyjne sam załatwia z kierbudem i uprawnionym architektem ,
    coby jak trzeba ktos sie podpisal pod zmianami. Liczy sobie w zasadzie
    przeciętnie, sa tańsi i droższi. Ten budowal dwóch moich znajomych i
    trzeciego poprawiał co spieprzyli. Jedyna wada u niego to czas, zawsze ma
    poslizg w stosunku do tego co obiecuje.

    --
    my photos
    http://www.fotolia.com/p/6964/partner/6964