    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ludzie sprawdzajcie "fachofcow"
    Date: Sat, 20 Feb 2010 12:43:26 +0100

    mirek pisze:

    > Ideału nie ma , a mnie czas nie goni i tydzień w te czy wewte nie stanowi,
    > wazniejsze inne kwestie - nie mam czasu pilnowąć brygady co dzien na budowie
    > i musze miec takich którzy bez pilnowania zrobią wszystko tak jak trzeba. Od
    > czasu do czasu niespodziewana kontrole i tak robie , ale na razie z niczym
    > nie podpadli. Pare drobiazgów nie wyszlo , ale sam zgłosił ,że to czy tamto
    > musza poprawić.

    Ja u siebie też póki co nie mam zastrzeżeń do zrobionej roboty, ale jak
    jestem, to pewne decyzję mogę podjąć jeszcze 'w trakcie' i nic nie
    trzeba potem kuć i burzyć :-), jakby mnie nie było, zrobiliby ściśle wg
    projektu, albo... wg uznania :-), a pewne kosmetyczne kwestie wychodzą
    'w praniu' i nie ma co... trzeba doglądać i tyle.