  • Data: 2010-05-11 10:49:31
    Temat: Re: Luksfery w drewnianym domku
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-11 12:17, PC pisze:

    > Po pierwsze to nie będą luksfery z jakich można spotkać popielniczki tylko
    > piękna, gładka, biała satyna Vitrosilicon.
    Rzeczywiście ładniejsze od zwykłych, ale jak dla mnie to i tak nadają
    się jedynie do przychodni. Ale o gustach się nie dyskutuje - może miałem
    pecha i nie spotkałem jeszcze ładnej realizacji. Ewentualnie mógłbym się
    zastanowić nad czymś takim:
    http://www.sevesglassblock.com/mattone.php?SID=35&ID
    =579

    > Po drugie domek jest drewniany w sensie konstrukcji. Na zewnątrz tynk
    > ozdobny itd.
    Nie znam się, ale myślę, że jak rozwiążesz problem mocowania prętów
    zbrojeniowych to resztę podpowie Ci doświadczenie.

    > P.S.
    > Witraż?
    Raczej nie.. Gdybym potrzebował tych pustaków kilka to kupiłbym coś
    drogiego ale niestandardowego - np. właśnie Seves w metalowych oprawkach
    :) Ale niestety potrzebuję znacznie więcej niż kilka..

    PZDR
    Shaman