  • Data: 2011-12-15 15:09:16
    Temat: Re: Magazynowanie energii latem...
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" napisał:
> [...]
    > Ile miałeś lat "za komuny" ? Czy potrafisz rozróżnić pojęcia
    > "porzedsiębiorstwo państwowe" i "spółka prawa handlowego"
    > (nawet jeżeli właścicielem tej ostatniej jest skarb państwa)
    > Co wiesz o podatkach pobieranych za komuny, ich wysokości
    > i sposobie redystrybucji środków. Ja nic i chyba na palcach
    > jednej ręki możnaby policzyć osoby które coś szczegółowego
    > na ten temat wiedzą - podatków bezpośrednich, a zwłaszcza
    > podatku dochodowego większość ludzi nie płaciła, więc nikt
    > nie wiedział i się specjalnie nie interesował jaka jest jego

    hói cię obchodzi ile miałem lat za komuny, jak nie masz pojęcia to się
    dowiedz od dziadka lub babki, chyba że są tak samo niekumate jak ty, widzę
    ze jesteś starym komuchem którego w oczy kole to co było i co wtedy robił,
    myślisz że jak umrą wszyscy co pamiętają komunę to pamięć zaginie?
    jesteś śmieszny i błaźnisz się publicznie!
    pewnie ci się to w głowie nie mieści ale ja wiem że w 1611 roku miał miejsce
    hołd ruski przed Zygmuntek III Wazą, mimo że na 100% nikt z tamtego okresu
    już nie żyje!

    > Nie wiem ale mogę napisać co zgaduję:

    jak nie wiesz to weź się kurwa dowiedz!!!
    a nie wypisuj tutaj dwoje farmazony i pobożne życzenia, dodam tylko że
    podatki są tak wysokie żeby produkcja gazu i prądu się nie opłacała, żeby
    taniej było kupić koszmarnie drogo od monopolisty, no chyba że ktoś nie
    płaci podatków, ale takie rzeczy uchodzą tylko kolesiom do koryta!