eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieMała pompa ciepła W-powietrze(?), tak z 5-8 kW mono?, cicha? trwała? w rozsądnej kasie › Re: Mała pompa ciepła W-powietrze(?), tak z 5-8 kW mono?, cicha? trwała? w rozsądnej kasie
  • Data: 2022-02-14 21:01:39
    Temat: Re: Mała pompa ciepła W-powietrze(?), tak z 5-8 kW mono?, cicha? trwała? w rozsądnej kasie
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2022-02-14 o 19:07 +0100, Mateusz Bogusz napisał:

    > Żartujesz? Działa to tak samo jak u Ciebie działa bez zaworu 3D - po
    > prostu działa :-P Przepływ wystrojony np. na powrocie z kaloryferów i
    > tyle, wystarczy.

    No to tak, jak podejrzewałem. Być może u innych działa, u mnie nie.
    Kiedy instalowałem kaloryfery to przyoszczędziłem i kupiłem zwyczajne
    gałki do kaloryferów (no, nie kupiłem tylko były już razem z
    kaloryferami). Jak wiał północny wiatr to w jednym pokoju było zimno, a
    jak w kominku mocniej napaliłem to w innym pokoju duszno - trzeba było
    latać i kręcić gałkami, by dopasować się do bieżących warunków. Męczące
    to było, więc zmieniłem na głowice termostatyczne. Problemy zniknęły.

    > Trzy lata temu na grupie był taki jeden Adam Sz. Gdyby był dzisiaj,
    > to by objechał Cię za mordowanie delty na PC :-P

    Ale to nie jest tak, że ja wymuszam jakieś dziwne temperatury na PC. Do
    kaloryferów po prostu tyle trzeba, a CWU sobie cichutko siedzi i
    korzysta, jednocześnie robiąc za bufor na pół etatu.

    Mateusz