  • Data: 2012-03-01 08:52:28
    Temat: Re: Malowanie scian i zabawy z kompresorem
    Od: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4f44e29c$0$1271$65785112@news.neostrada.pl...
    > Ten na filmie kompresor zasysa farbę i już ją tłoczy specjalną tłokową
    > sprężarką dostarczając pod cisnieniem do pistoletu.
    > Komresor który masz to się wogóle nie nadaje do takich zastosowań.
    >

    > Marek

    Fakt tam na filmie jest inaczej tryskana farba (sama farba pod ciśnieniem)
    ale w 100% nie zgodzę się że kompresor nie nadaje się.
    Zdziwiłbyś się do czego go wykorzystywałem i daje rade bez dwóch zdań.
    Malowanie też.
    I to nawet dysperbitem !!!!
    Owszem pistolet musi być odpowiedni - i to jest klucz do sukcesu anie
    kompresor do bani.

    Rafał