    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Mały błąd - za DUŻY zadatek.
    Date: Wed, 28 Sep 2011 18:29:47 +0200

    Myszka podaje zły @dres. :)
    Delivery to the following recipient failed permanently:

    p...@g...com

    "JaMyszka" 10385011.505.1317199226311.JavaMail.geo-discussion-f
    orums@yqcr11

    : Hehehe... No, nie wiedziałam żeś Ty taki... hehehe...

    Powiem Ci więcej -- ja na czymś takim (na spóźnieniu się o parę
    dni) oparłem swoje żądanie uznania mojej wygranej. I wygrałem.
    Wszedłem w ,,kooperację'' z dobrymi intencjami, zostałem oszukany
    i wygrałem w taki sposób. Moi adwersarze łapali się różnych metod,
    w tym i modlitw o to, aby zagubił stosowne dokumenty, i aby mnie
    uznano za niepoczytalnego... :)

    Nawet zgubiłem te papierki -- włożyłem je do bagażnika samochodu
    a samochód postawiłem na parkingu... No i oczywiście miałem
    kłopot z odnalezieniem samochodu, więc dokumenty (razem
    z samochodem) zgubiłem. (w modłach nie było mowy o tym, że nie mogę odnaleźć)

    Innym wybiegiem było nakłonienie mnie do czegoś,
    co mimo wygranej byłoby moją przegraną. :) Ja
    tego nie zrobiłem, bo zostałem ostrzeżony i miałem
    doświadczenie w tej materii, ale zrobił coś takiego ktoś inny.

    Wartość mego sporu? -- około 325 złotych. (komputerowa nagrywarka DVD)
    Ja zwykle nie operuje pieniędzmi zbyt dużymi jak na moje uciągi psychiczne.

    -=-

    Kiedyś miałem problem dużego kalibru. Zostałem oszukany i zrozumiałem,
    jak to jest, że ludzie popełniają samobójstwa. Trudno dziś określić
    wartość, ale zamiast samochodu typu Volvo S60 musiałem zadowolić się
    zyskiem typu Volvo S40. Niejeden (jak się okazuje) w takiej sytuacji
    uznaje, że dobrym rozwiązaniem jest samobójcza śmierć -- wołanie do
    głuchego społeczeństwa o pomoc. Ja uznałem, że S40 za kilka dni
    ciężkiej ;) pracy to też dobry zysk. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'