  • Data: 2010-11-10 21:17:24
    Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbinski <jaś@tralala.bez.maj.la> dared to write:
    > Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Byłem w slamsach Kalkuty. W domu dla umierających i sierocińcu matki
    > Teresy.
    >
    > Twierdzę że w Polsce nie ma ludzi biednych.

    Też byłem, jak również w slumsach paru innych krajów; w Londynie zbierałem bezdomnych
    z ulic zimą. Jedyne co mogę powiedzieć, że biedy nie wolno mierzyć "po amerykańsku",
    takie "poniżej 1$ dziennie".

    Potrzeby są różne w różnych krajach, strefach klimatycznych, kulturach. Przykład: w
    spójnych, osiadłych wspólnotach zwykle sąsiad sąsiadowi pomoże, żeby z głodu nie
    umarł - w "bogatych" krajach jesteś zdany na łaskę ulicy i systemu "opieki
    społecznej" i masz sporo przypadków śmierci z głodu czy zimna. Przykłady można
    mnożyć.

    Poza tym, prześledź różnicę między

    http://en.wikipedia.org/wiki/Human_Development_Index

    http://en.wikipedia.org/wiki/Satisfaction_with_Life_