    From: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Mały domek na terenie zalewowym
    Date: Mon, 10 Aug 2009 12:53:14 +0200

    Użytkownik "mal" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2e1bb439-e5d8-4112-8891-4504622074a5@l34g2000vb
    a.googlegroups.com...
    On 9 Sie, 11:11, "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl>
    wrote:

    > Ile szacunkowo może kosztować przygotowanie takiego opracowania które
    > miało
    > by szansę przekonać gminę.

    >To powinno być opracowanie podważające plan zagospodarowania
    >przestrzennego (o ile taki jest)
    Prace nad nim podobno mają się ku końcowi. Podobno we wrzęsniu październiku,
    ma byc jego wyłożenie. Faktycznie zobaczymy co tam wpiszą. A może daje sie
    złożyć jakiś protest i prośbe o ponowne rozpatrzenie problemu ?

    > lub studium uwarunkowań (będący w
    >posiadaniu gminy) w części dotyczącej przepływu na rzece, której
    >fragment terasy zalewowej zajmuje Twoja działka.

    Teraz się zastanawiam czemu tylko fragment obejmuje jak kurde tam jest
    prawie płasko

> [...]
    >hydrologicznym, a także od dostępności informacji hydrologicznych z
    >IMGW.
    >Te ostatnie są płatne.

    >W moim regionie rzadko robi się takie opracowania, ale jeśli już - to
    >dotyczą
    >one małego obszaru zlewni i są stosunkowo niedrogie. W każdym razie
    >poniżej 1 tys.zł.
    > przypadku rzeki Ner - musisz liczyć się z wydatkiem na pewno ok.10
    >tys.

    >Miałoby sens wówczas, gdy przewidywałbyś poważniejszą inwestycję.

    Hmm to faktycznie nie bardzo jest sens, bo działki w tym regionie chodza po
    ok 30zł/m załóżmy teren zalewowy to ok 1500m2 puścił bym za połowowę, to
    róznica w cenie na poziomie 22 tys przy sukcesie (nie pewnym) chyba nie jest
    warta rozpoczynania walki. Na razie pozyjemy zobaczymy, co będzie w planie
    zagospodarowania

    Buduję się w tej samej miejscowości, ale na innej działce. Tutaj zona
    zrezygnowała z romantyzmu domu z widokiem na doline Naru na rzecz domu
    bliżej cywilizacji na mniejszej działce.

    Dzieki za informacje
    Przy okazji przypomniałes mi żebym pilnował plan zagospodarowania
    przestrzennego

    Pozdrawiam
    Bartek