  • Data: 2013-11-21 01:30:51
    Temat: Re: Mam projekt budowlany - ciekaw co nagrzmocili w CO
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam wrote:

    > Standardowy tok - brakuje argumentow to sie zaczyna obrazanie :D
    > W dodatku wycofujesz sie ze swoich stwierdzen.

    > Tu:
    >
    > "chyba sobie kpisz... :)
    >
    > 2kW na cwu :) to ma być jednak dom komfortowy a nie system cw wody z
    > grafikiem kto i kiedy ma iść do mycią, zeby owdy starczyło. "
    >
    > 2kW = 48kWh jakbys panie matematyku od siedmiu bolesci nie umial
    > policzyc. pozdr.

    Czyli dobrego epitetu użyłem :) jesteś młotkiem "mnożysz i dzielisz
    kompletnie bez składu i ładu"

    to że mam np moc przewidziana na podgrzewanie cwu 2kW nie znaczy, że ta moc
    będzie sie wydzielała przez 24 godziny i 365 dni w roku.

    to taki sam bzdetny rachunek jak twoje dzielnie zapotrzebowania na energię
    na cwu przez 365 dni i 24 godziny.

    MOC to POTENCJAŁ ładowania. Jeśli mam 10kW na cwu to nie będę zużywał dzień
    w dzień po 240kWh energii.
    Moc pozwala zagrzac wodę w określonym czasie im większa tym szybciej.