  • Data: 2016-03-09 13:49:56
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 marca 2016 13:01:16 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > I w sumie cieszę się że sprzęty się psują na gwarancji bo najczęściej wymieniane są
    na nowe. Lodówkę(chyba whirpool) wymienili mi po roku, laptopa(Lenovo) po 22chyba
    miesiącach użytkowania, rower w Decatlonie wymieniali mi już dwa razy. Pominę
    pomniejsze sprzęty typu blendery.
    [...]

    Ja mysle, ze Ty masz jakis dar psucia rzeczy po prostu :D
    Jak zyje to chyba nic jeszcze nigdy nie wymienialem. W butach z CCC chodze
    3 lata i wyrzucam bo po prostu staja sie brudne i brzydkie. Zmywarke boscha
    mam juz 10-ty rok i czekam az sie zepsuje zeby sobie kupic do zabudowy i nie
    chce :) Pralke whirpoola mam 10ty rok i dziala (raz tylko pasek za 30 pln
    strzelil ale to sobie sam w 10 min wymienilem). Najstarszy TV jaki mam - 21'
    LG z 2001 roku gra codziennie na silowni do dzis bezawaryjnie (wyglada jak
    nowy). Niebieska wiertarka einhella, ktora przezyla cala budowe (a robila
    takie rzeczy ze bosch by wymiekl ;) dziala nadal. Kupilem sobie w miedzy
    czasie nowa dewalta ale okazalo sie, ze wystarczylo wymienic szczotki w
    einhellu i smiga). Laptopa toshibe z 2006r. kupionego w tesco ostatnio
    podarowalem ciotce bo lezal zakurzony w szafie, a chciala sie nauczyc obslugi
    kompa - dziala caly czas. Jedyna rzecza ktora naprawialem w ramach gwarancji
    jest ten dewalt ale z mojej winy - zajechalem go wierceniem wiertlem fi32
    w 40cm betonie (dziure zrobilem ale sie silnik zjaral - naprawili). Nie
    przypominam sobie zeby mi cos innego sie zepsulo w pare dni/tygodni po zakupie.

    Wniosek z tego taki, ze zle uzywasz :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.