  • Data: 2016-03-09 14:17:25
    Temat: Re: Marketowe vs "firmowe"
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 marca 2016 13:49:58 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Ja mysle, ze Ty masz jakis dar psucia rzeczy po prostu :D
    Może, kto tam wie
    > Jak zyje to chyba nic jeszcze nigdy nie wymienialem. W butach z CCC chodze,
    CCC nie ma butow w moim rozmiarze. Trampki kupione corce rozkleily się po 10dniach,
    reklamacja w CCC to droga przez meke- Daichman to w porównaniu do nich
    profesjonaliści.
    CCC napisali ze trampek rozkleil się bo był intensywnie używany. Cora w szkole na tzw
    "przebranie" te tramki u zywala
    > Zmywarke boscha
    > mam juz 10-ty rok i czekam az sie zepsuje zeby sobie kupic do zabudowy i nie
    > chce :) Pralke whirpoola mam 10ty rok i dziala (raz tylko pasek za 30 pln
    > strzelil ale to sobie sam w 10 min wymienilem).
    I tu jest chyba rozwiązanie zagadki, Moja poprzednia pralka tez dzilalala ponad 11
    lat i poszla w dobre rece i kto wie czy nie dzial do dzisiaj.
    Poprzednia lodowka dzilala 8 lat, z powodu koloru i wymiarow ja odsprzedalismy za
    kilkaset zl i kupiliśmy nowa. Ta stara pewnie działa do dzisiaj
    Blender Braun z 8 lat działał chyba i działa do dzisiaj musialem dokupić mieszadło
    które nam się połamało.
    W międzyczasie kupiliśmy nowy Boscha i nie nadaje się do użytku- pewnie lada chwila
    komuś odsprzedam

    > Najstarszy TV jaki mam - 21'
    > LG z 2001 roku gra codziennie na silowni do dzis bezawaryjnie (wyglada jak
    > nowy).
    Lata(16 albo i więcej) temu kupiłem 28chyba calowy TV Samsunga. Kupiłem od komornika
    z licytacji wiec już używany był Taki tradycyjny z kineskopem. Kilka lat temu go
    oddałem biednemu człowiekowi. Pewnie działa do dzisiaj
    2 lata temu mama kupil 37 calowy lcd- chyba LG- dwie wizyty serwisanta już zaliczyl
    W domu mam kilkuletnia plasme Samsunga nie popsula się ale tez uzywana jest
    sporadycznie.
    > Niebieska wiertarka einhella, ktora przezyla cala budowe (a robila
    > takie rzeczy ze bosch by wymiekl ;) dziala nadal.
    Moja żółta einhel 600W chyba za 50zl z Biedronki podobnie. Otwornice do niej
    montowałem i pod gniazdka wierciłem, cala budowę, mieszanie kleju mieszadłem.
    Diabelstwo nie chciało się popsuć W końcu jednak ja zajechałem ale az dziw ze tyle
    wytrzymała

    >Laptopa toshibe z 2006r. kupionego w tesco ostatnio
    > podarowalem ciotce bo lezal zakurzony w szafie, a chciala sie nauczyc >obslugi
    kompa - dziala caly czas.
    W moim lenowo po 22 miechach zaczely się problemy z dyskiem, później pewne jaja i
    kilka dni korespondowania z serwisem(chyba tu opisywałem) ale w końcu stwierdzili ze
    naprawa nieopłacalna i oddali kase za która kupiłem kolejnego. Ten ma już chyba 15
    miesięcy póki co działa ale jakieś dziwne dźwięki z okolicy zawiasów słychać. Pewnie
    lada chwila znów do serwisu pójdzie.
    > Wniosek z tego taki, ze zle uzywasz :-)
    Będziesz miał dzieci będziesz używał normalnie;)
    Żartowałem
    Póki wymieniają, naprawiają to nie narzekam. Zmartwienie producenta
    Co rok nowy rower z Decathlona wiec nie narzekam. nie musze się bawić w serwisowanie
    No ale w mojej Multipli kontrolka od oleju się nie świeci a w BMW w połowie podobnież
    miga;)