  • Data: 2009-10-18 16:03:58
    Temat: Re: Materac - spręzyny czy pianka wysokoelastyczna?
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jQ wrote:
    > taki i sobie chwali. Sprzedawca zachwalał też je pod tym kątem, że nie ma
    > tam miejsca na roztocza. Mam troszkę awersję do sprężyn, bo dotychczas
    Czesto ludzie myla materac antyalergiczny z uczuleniem na roztocza.
    Wez pod uwage ze roztoczom to wszystko jedno czy to to materac z pianki
    czy lateksu. One zeruja na martwym naskorku ludzkim.
    Co wiecej roztocza nie uczulaja tylko ich odchody a dokladnie bialko w
    nim zawarte. A to oznacza ze dowolny materac jest do dup... gdy nie
    mozesz z niego zdjac pokrowca i go wyprac.
    Antyalergiczonosc materaca oznacza ze do pianki nie uzywa sie materialow
    powszechnie uwazanych za uczulajace (kjakies rozposzczalniki czy
    spieniacze). I nic wiecej.

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom