  • Data: 2011-07-24 21:17:46
    Temat: Re: Meble kuchenne - samoróbka.
    Od: JanuszWo <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wajnert wrote:

    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów robił sam meble kuchenne ??

    Ja do kuchni w bloku sam zaprojektowałem i zrobiłem meble do kuchni. To
    oznacza, że długo chodziłem po sklepach, oglądałem różne rozwiązania,
    następnie zrobiłem precyzyjny rysunek na papierze milimetrowym. Z
    wypisanymi rozmiarami poszedłem do stolarni, gdzie znalazłem
    odpowiadającym mi fornir. Złożyłem zamówienie. Z wymiarami, z podanymi
    rodzajami oklein. Potem skręcanie tego konfirmatami. Wyszło to ok. 30
    do 50% taniej niż zlecenie firmie. No, i nie miałem do nikogo żalu za
    niedoróbki. Ważne - drzwiczki zrobiłem z tej samej płyty co całe meble.
    Wszystko wygląda dość profesjonalnie, a najważniejsze - jestem
    zadowolony.
    Pozdrawiam - JanuszWo
    --
    popraw gaz na oxigen dwuatomowy