  • Data: 2011-06-08 03:18:08
    Temat: Re: Megafuszerka
    Od: "SJS" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:irh82u$fev$...@o...futuro.pl...

    > "SJS" <s...@o...eu> wrote in message

    w-na-stadionie-narodowym,108307.html

    > Oni mieli inspektora od inspektorów i nad nimi inspektor. Wszyscy się na
    > to gapili w czasie prac.

    Problem schodów inaczej
    Piszą, że schody są źle wykonane
    Nie jestem budowlańcem a jednak zabiorę głos bo z nimi, wg mnie, jest coś o
    wiele gorszego nie w porządku.
    Schody te są swego rodzaju pochylnią od samej góry stadionu do dołu
    W przypadku paniki tłum naciskający z góry zepchnie całą tę ludzką masę
    poniżej
    wystarczy ze się jedna osoba przewróci i będzie kilka pięter ciał ludzkich
    zwalających się w dół
    Logika - nie znam się na przepisach budowlanych - narzuca aby tego typu
    zejścia miały co piętro zakręt aby nie doszło do wielopietrowego nacisku
    tłumu i spadania ludzi
    Takie zakręty na piętrach skutecznie ograniczają skutki paniki do jednego
    piętra /jednego zakrętu/. Tu oddziaływanie paniki będzie od góry do dołu.
    Wg mnie te schody od samego początku były źle zaprojektowane
    a tych schodów jest chyba dziesięć i wszystkie maja te sama wadę projektową!
    SJS
    PS jest proste wyjście - mecze bez publiczności - dla VIPów schody wystarczą
    SJS