    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom,pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Mieszacz wody do pralki
    Date: Sat, 14 Feb 2009 15:48:19 +0100

    news:gn6lap$4nc$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    >> Zawor trojdrogowy??
    >
    > Ale recznie mialbym go przekladac?

    No z termostatem rzecz jasna. Nie wiem dokladnie jaki to zawor, ale cos
    takiego zamontuje u siebie z uwagi na solara i zbyt ciepla wode momentami.
    Zaprzyjazniony moj instalator powiedzial, ze tak sie zrobi i moge go
    podpytac co i jak. Odpowiedz niestety bede mogl dac dopiero w poniedzialek.
    Ale Gasper chwalil sie za ma cos takiego, bo wode grzeje elektrycznie w nocy
    i tez potrzebuje obnizyc temp. do rozsadnych wartosci, wiec moze odezwie sie
    konstruktywnie wczesniej co do modelu zaworu.

    > No tak powinno byc po mejmu - w kadzej pralce i zmywarce. Ekofaszytsow
    > trzeba napuscic na producentow.

    Szczerze to chcialem u siebie do pralki i zmywarki podciagnac dwie rury, ale
    instalator na mnie dziwnie patrzyl. Niestety chyba nie ma urzadzen
    wykorzystujacych te zdaje sie oczywista zalete, zwlaszcza w dobie kolektorow
    slonecznych.

    Pozdro.. TK