  • Data: 2009-02-14 17:35:07
    Temat: Re: Mieszacz wody do pralki
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:gn6sum$6f3$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Ciekawa teoria, niestety praktyka jej przeczy - moja zmywarka myje dobrze.

    Moja też. Nie uważam tego za zaskakujące.
    Zużywa energii za 27,3 grosza na jeden cykl skutecznego mycia. Do tego wody
    za około 14 groszy. Proszek to około 30-60 groszy. Sól na jedno mycie 12 gr,
    nabłyszczacz ok 4 gr.
    Razem 57 groszy plus proszek.
    Koszt instalacyjny 50 zł - trójnik, teflon, nypel, zawór, 30 minut pracy.
    Ile Twoja kosztuje? Ile wyniosły koszty instalacyjne?

    > Piekny przyklad jak mozna liczyc koszt zuzycia energii nawet nie
    > uwgzledniajac kosztu jednostkowego, gratuluje.

    Kosztu jednostkowego CZEGO?
    PS Gratuluję precyzji wypowiedzi.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/