  • Data: 2009-02-14 19:14:14
    Temat: Re: Mieszacz wody do pralki
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T.M.F." <t...@n...mp.pl> napisał w wiadomości
    news:gn70or$el9
    > Wiesz, to jest porazajace. Fakty sa takie, ze bialko w obecnosci
    > detergentu sie nie wytraca, ani nie scina, a ty nadal swoje.

    To po prostu nie ma znaczenia, ponieważ:

    > Nie wiem dlaczego programy zaczynaja sie od plukania zimna woda, a nie
    > ciepla, prawdopodobnie dlatego, ze ciepla jest bez sensu, bo chodzi o
    > namoczenie, a dwa, ze zimna trzeba podgrzac najpierw, zeby byla ciepla,

    więc jakie znaczenie ma to, co się dzieje w obecności detergentów w gorącej
    wodzie, jeżeli żaden producent AGD nie przewiduje takiej możliwości w swoim
    sprzęcie?

    > Z kolei nie moze byc zbyt goraca, bo proszki zawieraja oprocz detergentow
    > enzymy, ktore maja pewne optimum dzialania i nie beda

    To jest kolejny argument przeciw doprowadzaniu gorącej lub ciepłej (40-45
    stopni) wody do pralki.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/