  • Data: 2023-06-28 14:29:26
    Temat: Re: Mit Zenka o tanieniu mieszkań, właśnie upada :]
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 28.06.2023 o 14:12, Jarosław Sokołowski napisał:
    > Nie wczytałem się w te regulacje dotyczące nieruchomości, ale mam
    > wrażenie, że to jest bardziej uporządkowane od szemranego rynku
    > motoryzacyjnego.

    Też mam takie wrażenie, dlatego zdziwiła mnie w tym kontekście
    Tomaszowa teza pt. "Polak potrafi". Tym bardziej, że jedną
    implementację tego energetycznego cyrku znam już od podszewki, i choć
    mierzi mnie takie ograniczanie wolnego rynku to muszę przyznać, że
    dopięli to na ostatni guzik i nie sposób się wymigać. Polscy rządzący
    jak sądzę po prostu skopiują pomysł, bo o inwencję własną ich jakoś nie
    posądzam.

    Mateusz