    From: "Latawiec" <l...@c...smok.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Mlotowiertarka 1050W za 159zl w Biedro
    Date: Wed, 18 Jun 2014 15:37:03 +0200

    news:bf1eb563-10ee-49f9-bb07-be9700c74d03@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 18 czerwca 2014 13:28:35 UTC+2 użytkownik Latawiec napisał:

    > Moja Einhell jest ��ta i kosztowa�a co� oko�o 280z�. Nutoll
    > kosztowaďż˝

    Zolta jest chyba wlasnie najgorsza - dla "majsterkowiczow" ;)
    Ja mialem/mam niebieska i bardzo sobie chwale, choc kupilem jakis czas
    temu DeWalta i ta ja bije na glowe wszystkim ale tez byla z 2-3 x drozsza
    (700 pln) :-)

    Ale ten żółty badziewny Einhell kosztował stówę więcej niż marketowy
    chinczyk Nutoll który okazał się być maszyną nie do zdarcia gdyby nie to że
    zostawiłem ją na deszczu.
    Obstawiam że Nutoll i tak więcej wytrzyma niż nawet te droższe wersje
    Einhelów w innych kolorach. Moim Nutolem kiedyś skuwałem dwa pietra
    schodów. Obkuwałem z nch po 1,5-2cm aby dopasować wysokość stopni.
    Zagęszczałem szalunki, zrobiłem w 4 domach instalacje elektryczne oraz sporo
    różnych innych prac. W moim domu zrobiłem nią wszystko, elektrykę,
    hydraulikę, gipskartony. Zużyłem dwa komplety dłut, dwa razy wymieniałem
    szczotki, nie licząc dziesiątek wierteł. Dopiero przy ogrodzeniu gdy
    używałem jej do zagęszczania betonu w murkach poległa z mojej winy. Zaczął
    padać deszcz i zapomniałem o niej. Za szybko, bo już na drugi dzień ją
    włączyłem zamiast wcześniej wsadzić do piekarnika na 80stopni na godzinę i
    doprowadzić aby cała wilgoć wyszła z uzwojeń. Mam jeszcze kilka różnuych
    elektronarzędzi Hilti, Makity oraz Kress. Owszem jakością wykonania
    wyprzedzają Nutolla, ale Nutoll jak na swoją cenę jest mistrzostwem.