eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieModyfikacja projektu o dodatkowe okna w trakcie budowy › Re: Modyfikacja projektu o dodatkowe okna w trakcie budowy
  • Data: 2010-12-31 08:02:32
    Temat: Re: Modyfikacja projektu o dodatkowe okna w trakcie budowy
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Projetu w sensie projektu nie mam (dostane jak kupię ;). W rzutach jak
    > najbardziej nazywa się to "Pokój".

    I oto mamy kolejny szwindel, który deweloperzy stosują na szeroką skalę...
    Jak najwięcej pomieszczeń użytkowych, to jak największa powierzchnia
    użytkowa a to... no co? :-D

    Kto zgadnie ???

    WYŻSZA CENA NIERUCHOMOŚCI !!!

    Ot i wszystko.

    Potem okazuje się, że dom kupiony u dewelopera o powierzchni 140 m2, to
    tak na prawdę dom o zaledwie 80 m2 nadających się do użytku, a dom
    budowany w tzw systemie gospodarczym o pow 140 m2 ma tak na prawdę 160
    m2 pomieszczeń użytkowych, a rzeczywiście blisko 200 m2...

    Deweloperzy dobrze wiedzą jak sobie sprawy nazwać, tylko po to, by
    skasować więcej przy transakcji kupna - sprzedaży.

    To prawdopodobnie rzeczywiście nie jest pokój, a nosi jedynie taką nazwę
    w papierach sprzedawcy, by naciągnąć cenę... :-)

    Przyjrzyj się temu dobrze zanim kupisz :-).

    pozdr
    robercik-us