    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 6 Aug 2019 08:27:36 -0700 (PDT)
    <186gr4i2gob2x$.dlg@myjk.org>
    <a...@g...com>
    <1...@m...org>
    <9...@g...com>
    <k5m77yywrkmr$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <6...@m...org>
    <a...@g...com>
    <5...@m...org>
    <8...@g...com>
    <1gfu57ob6q28z$.dlg@myjk.org>
    Subject: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 12:30:47 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > A bo peło!!!!1111jeden

    porównuję opcje przez wrzuceniem głosu do urny

    > Pracy! Droga do domu to nie są już "warunki do pracy", podobnie jak
    > zapieprzanie na bombach wracając DO DOMU po PRACY (powodując wypadek przy
    > okazji).

    owszem, są. Premier nie przestaje byc premierem po 15ej, pracuje zapewne wiecej niz
    8h na dobę, trzeba mu zapewnic warunki by to robił maksymalnie wydajnie.

    > Tylko kiedy w końcu zaczną?

    przy urnie zobaczysz jak naród ocenia te robotę

    > Czyli wypłacenie absurdalnie wysokich nagród dla urzędników też było
    > całkiem na miejscu, wszak pełnili służbę, i nie było to budowaniem własnego
    > królestwa?

    urzędnicy panstwowi zgodnie z twoim modelem jezdzą nedznymi samochodami, latają
    nedznymi samolotami i zarabiają nedzne pieniądze. Bo kada poprawa warunków skutkuje
    atakiem. Zatem problem od zawsze był rozwiązywany tak ze urzędnik oprócz nedznej
    pensji byl czlonkiem jakis rad nadzorczych itp dostawal nagrody itd byleb nie
    dziadowal - mówie - od zawsze bo taki model zarabiania to nie pis wymyslił.
    To jest oczywiscie chore, ale kady kto by zaproponowal zwiekszenie kwot pensji
    zostanie zaatakowany przez tobie podobnych.

    > Zapomniałeś o ułaskawieniu niewinnego.

    to nie było złamanie prawa

    > Czyli jak nazwiesz, bez lawirowania, niewykonanie wyroku NSA?

    zlamaniem litery prawa. A poniewaz trwa napier... kasty z rządem niezbyt mnie to
    rusza. Naprawde nie prawo samo w sobie jest gwarantem wolnosci itp. Prawo za hitlera
    bylo przestrzegane.

    > Który to jest normalny kraj?

    tak na oko -zachód przed rewolucją 1968 roku? Może...

    > Tak, biedaki, zawsze pod wiatr mają. Wybory też wygrali pod wiatr. Po raz
    > kolejny pytam, bo poprzednio pominąłeś sprytnie, po co "świnie" zadawały
    > sobie tyle trudu aby oddać władzę i teraz o nią walczyć skoro mieli
    > wszelkie instrumenty, ba wg ciebie je powszechnie wykorzystywali do
    > udupienia opozycji, do tego by tkwić przy korycie? Nadal brakuje logiki w
    > tym twoim "rozumowaniu".

    nie rozumiem o czym mówisz, kto oddał władze?

    > Oczywiście że pacyfikuje -- próbuje na każdym kroku. Ty m.in. tego ŻĄDASZ
    > do tego stopnia, że przesłania ci inne mniej lub bardziej istotne rzeczy.

    uprzejmie prosze o przykłady tej pacyfikacji oraz wskazanie bardziej istotnych rzeczy

    > Nie panuje i jesteś tego najlepszym przykładem.

    zaczynamy do czegos dochodzic -ja jestem nietolerancyjny bo mam swoje zdanie i je
    wyrażam. Tak własnie dziala lewacka politpoprawnosc, wolno wypowiadac tylko opinie
    lewackie.

    > Same prowokacje. To jak z miesięcznicami na krakowskim przedmieściu. 7 lat
    > ich puszczali samopas, policja nie musiała interwweniować, a jak pis
    > doszedł do władzy to nagle nastąpił atak frontalny "oderwanych od koryta"
    > aż się biedaki musieli zabezpieczyć kordonami policji. Znowu ci logika
    > szwankuje.

    no ale przeciez tak było. Miesiecznice były spokojne przez lata dopóki ich nie
    atakowali różni tam aktywisci powiązani z opozycją po wyborach w 2015. Nie chodzi o
    logikę, chodzi o fakty.

    > Ja wiem że to co naukowcy twierdzą to jest dobre tylko jak tobie pasuje do
    > teorii, ale fakty jakie są takie są.

    aha, czyli istnieją 52 płcie :) Troche brniesz w absurdy.

    > Już raz ustaliliśmy, że ani z hetero się nie da na siłę zrobić homo, ani z
    > homo na siłę się nie da zrobić hetero i jest to potwierdozne naukowo.

    ty sobie ustaliłeś. Ja sie mogę zgodzic ze jesli ktos ma genetyczne uwarunkowanie
    homo to jest to jakis fakt. Ale uwarunkowania kulturowe które inne osoby w to
    wpędzają też są - tę grupę można leczyć.
    "Przyczyniły się do tego traumatyczne przeżycia z dzieciństwa (śmierć matki) oraz
    młody wiek. - Wcześnie odczuwałem zamieszanie co do tego, kim jestem i jak się czuję
    wobec innych. Moje pomieszanie co do "pragnienia" i fakt, że zauważałem, iż jestem
    "atrakcyjny" dla gejów spowodowało, że zaliczyłem sam siebie do kategorii "gejów" w
    wieku 14 lat"

    b.