    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 6 Aug 2019 10:46:21 -0700 (PDT)
    <1...@m...org>
    <9...@g...com>
    <k5m77yywrkmr$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <6...@m...org>
    <a...@g...com>
    <5...@m...org>
    <8...@g...com>
    <1gfu57ob6q28z$.dlg@myjk.org>
    <9...@g...com>
    <y...@m...org>
    Subject: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 18:18:33 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Jakiej znowu kasty, pytam po raz enty. Tej "kasty" co oddała im władzę?
    > Skoro jest/była jakaś kasta co trzymała władzę, to jakim cudem tę władzę
    > oddali i w jakim celu?

    mamy problem z wzajemnym zrozumieniem sie - kastą nazywałem wyłącznie srodowiska
    sędziowskie nie zaś całą opozycję.

    co do oddawania władzy - poprzednicy nie oddali władzy (jakos tam na ochotnika) a
    zostali jej pozbawieni.

    > Czyli jednak tylko my jesteśmy normalni, a pisałeś że nie jesteśmy. Mógłbyś
    > się w końcu zdecydować.

    mamy poważny syndrom postkolonialny gdzie kiedys decydowala moskwa a teraz bruksela.

    > Przecież wypisuje o tych rzeczach od paru dni. Jedyne co robisz, to
    > twierdzisz że to nieistotne. Rozdawanie pieniędzy nieistotne,

    ależ istotne - i bardzo pozytywne.

    rozpieprzanie
    > trójpodziału władzy nieistotne,

    istotne, ale to "sedziowska kasta" jest przyczyną - jednoznacznie ustawila sie po
    jednej stronie politycznego sporu a tego im robi nie wolno.
    > Nie tylko wyrażasz swoje zdanie, ale także oczekujesz od rządu żeby się
    > rozprawił z tymi którzy cię kłują w oczy. Czy uważasz, że na ostatniej
    > manifestacji nie wystąpiła próba pacyfikacji przez osoby zbieżne z twoimi
    > poglądami, nie było bicia manifestujących, palenia flag itd.?

    było bicie i przemoc -jednoznacznie to potępiam. Palenie flag mi nie przeszkadza, ot
    koloryt przedstawiania swych racji.

    > Właśnie hodzi o logikę i wyjaśnij jakoś logicznie dlaczego za lewaków ich
    > nie tępili a zaczęli dopiero jak tamci doszli do władzy choć wiadomo było
    > że są na przegranej pozycji.

    zmasowane wysiłki opozycji zaczely sie oczywiscie po wyborach, jakies tam kod-y,
    obywatele rp, czy okupacja sejmu. Zmienił sie polityczny klimat, zaczely sie cyrki.

    > Przecież to ty napisałeś.

    no pytam czy uznajesz 52płcie, a ty piszesz "fakty jakie są takie są". No to ile tych
    orientacji "normalnych" jest tak po twojemu? Zakładam ze np. orientacja pedofilska
    jest równiez w twoich oczach nienormalna.

    > Zapomniałeś docytować, że to jezus go w tym oświecił (nie ma to jak wpaść z
    > deszczu pod rynnę), nie medycyna.

    Jezus to temat na inny mega wątek. Ale On jest najpierw, wszystko inne jest na
    dalszym planie.

    aha, dorzeczy rzeczywiscie uwazam za niezle pismo.

    Na razie chyba skonczylismy, jak masz cos nastepnego to wal, bo w kółko to samo to
    nudy :)

    b.