  • Data: 2019-08-07 15:09:09
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Aug 2019 17:14:26 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > Czyli uwazasz ze wszystko to co on i inni twierdza to bzdura.

    Większość tego co mówi to brednie wynikajace z jego uprzedzeń,
    ksenofobi, opętania religijnego i braku zrozumienia jak funkcjonuje
    współczesny świat. Przedstawia typowe dla spiskowca-oszołoma
    uznawanie wątpliwych historycznie wydarzeń (żeby nie powiedzieć
    plotek czy mitów) jako bezsporne fakty akurat pasujące do założeń.
    Jego ostatnia kampania informacyjna dot. objawień w Gietrzwałdzie ,
    jakoby Matka Boska i jej naczelny wódz wojsk niebieskich archanioł
    Gabriel wpłynęli tym objawieniem na obronę Najjaśniejszej
    Rzeczypospolitej w tamtych trudnych czasach przestaje być już
    zabawne.
    To, że zdarzy mu się rzadko coś powiedzieć mądrego to nie ma w
    ogóle znaczenia w tym przeważającym potoku bredni jakie generuje ten
    biedny, chory człowiek. I nie, nie wolno przymykać oko na te jego
    brednie usprawiedliwiając go ze od czasu do czasu powie coś mądrego.

    --
    Marek